Les presents condicions generals de venda, regulen el procés de venda en línia de la web www.calalba.cat
Productes, Serveis, Preus i Tarifes
Els productes oferts a CA L’ALBA, juntament amb les seves característiques i
preu apareixen en pantalla. El preu dels productes pot estar indicat per unitats o
per pes. En qualsevol dels casos la persona usuària indicarà la quantitat
desitjada. Els preus indicats en pantalla són en euros i inclouen l’IVA i qualsevol
altre impost que fos d’aplicació.
Les imatges que acompanyen els productes oferts són il·lustratives i estan
sotmeses a possibles canvis que hi pugui haver.
La informació sobre la composició dels productes, ingredients, avisos de salut,
així com la informació nutricional dels mateixos no apareix en aquesta web, per
la qual cosa et recomanem que llegeixis sempre detingudament les etiquetes,
advertiments i instruccions de l’embalatge del producte abans d’utilitzar-lo o
consumir-lo.
CA L’ALBA, es reserva el dret a deixar de facilitar l’accés, en qualsevol moment
i sense previ avís, a qualsevol dels productes oferts a la web per motius de
disponibilitat, temporalitat o modificacions en l’assortiment de productes en el
servei de venda online.
Un cop registrada la persona usuària, i per procedir a la compra, haurà d’afegir
els productes que desitgen adquirir a la Cistella de la Compra.
La cobertura del servei de lliurament a domicili i compra en línia es troba subjecta
a la disponibilitat de cobertura logística que CA L’ALBA tingui en disposició per
a cada territori.
CA L’ALBA es reserva el dret a cancel·lar qualsevol comanda quan ho consideri
oportú, comunicant a la usuària i justificant la decisió de no servir la comanda per
causes alienes a la seva voluntat o de força major, com poden ser accidents de
tràfic, climatologia adversa o robatoris del transport o de les mercaderies. En
aquest casos, donarem opció al client a rebre una nova comanda similar tan aviat
es solucionen les causes alienes.
Preus dels productes
En tot moment, CA L’ALBA vetllarà per disposar de preus actualitzats a la pàgina
web. No obstant això, els preus dels productes publicats podran mostrar
variacions. (actualització de la web)
Tarifes del servei
Les despeses del servei d’enviament es mostraran a la pàgina web de forma
prèvia a la confirmació de la comanda.
Les despeses del servei són:
– A Mediona gratuït
- A la comarca de l’Alt Penedès fins una comanda de 50€ el servei de transport
serà de 3,50€, i per una comanda amb un import superior a 50€ el servei serà
gratuït. - A la resta de Catalunya fins una comanda de 60€ el servei de transport serà de
5,5€ i per la comanda amb un import superior el servei serà gratuït. - A la resta d’Espanya fins una comanda de 80€ el servei de transport serà de 8€
a partir de 80€ serà gratuït.CA L’ALBA es reserva el dret de modificar les tarifes de lliurament. Qualsevol
canvi al respecte serà comunicat sempre de forma prèvia a la confirmació de la
comanda.
Disponibilitat de productes
En cas de no disposar en l’establiment el producte després d’haver-se realitzat
la comanda CA L’ALBA procedirà a comunicar amb el client per proposar la
substitució del producte segons les preferències indicades per la persona
usuària, en cas contrari o de no poder contactar en el moment de la preparació
de la comanda, aquest quedarà sense servir. En el cas en què el producte
sol·licitat i no disponible sigui l’únic de la comanda, aquest serà cancel·lada.
La persones usuàries podran incorporar productes, en els quals n’estigui
interessades i que no figurin als llistats en la plataforma web a través de l’apartat
de comentaris de la fulla de comandes.Política de substitucions
CA L’ALBA ofereix als seus Usuaris tres opcions de substitució de productes per
als casos en què algun o diversos dels productes sol·licitats per la persona
usuària no es trobin a la botiga.Opció 1: “No comprar el producte si no està disponible a la botiga”. En aquest
cas si no hi ha existència en un o diversos productes no els substituirà per cap
altre.Opció 2: “Rebre una trucada perquè ofereixi alternatives”. En aquest cas, si no
hi ha existència en un o diversos productes, et trucarem per informar-te dels
productes substitutius existents a l’establiment i ens podrà indicar quin dels
productes substitutius desitja. En el cas que no aconseguim localitzar-te,
aplicarem l’opció 1 “No comprar el producte si no està disponible a la botiga”.Opció 3: Que reemplacem el producte per un de similar.
La persona usuària accepta que tant si ha escollit l’opció de “Rebre una trucada,
com l’opció que CA L’ALBA substitueixi el producte, la comanda resultant lliurada
serà conforme al que s’ha contractat i no donarà dret a la persona usuària a la
devolució dels productes, a excepció dels productes en mal estat.Pagament
El pagament dels productes per part de la persona usuària es pot fer amb la
passarel·la de pagament de la pròpia web.
CA L’ALBA confirmarà la seva comanda a través de l’enviament d’un correu
electrònic.Lliurament
Els lliuraments tindran lloc dins del 5 dies de laborables posteriors a la realització
de la comanda.
Els lliuraments podran fer-se de dilluns a divendres en l’horari establert, sense
comptar tal com s’informa a la web.CA L’ALBA demanaria a la persona usuària que triï el lloc del lliurament, havent
d’especificar el seu domicili on volen que se li lliuri el producte, així com telèfon
de contacte.En cas que la persona usuària faciliti a CA L’ALBA una “direcció de lliurament”
que no sigui correcta, CA L’ALBA no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o
impossibilitat de lliurament de la comanda sol·licitada per la persona usuària
registrat, reservant-se el dret d’anul·lar la compra realitzada.
En el supòsit que CA L’ALBA es disposés a fer un lliurament en horari concertata una persona usuària i aquesta no estigui present en el moment del lliurament,
sense haver-ho comunicat, impedint el lliurament de la mateixa, CA L’ALBA
donarà opció al client a designar una altre franja horària, sempre que es tingui
aquesta disponibilitat a la població on sigui el seu domicili o bé s’haurà de passar
a recollir per la botiga.Devolucions
Oferir la màxima qualitat i la millor garantia és el nostre compromís amb els
nostres clients. Si quan es rep la comanda no es queda satisfet, hi ha un termini
de 48h per executar el dret de devolució, excepte en aquells productes que
tinguin un termini de caducitat inferior o hagin de ser conservats en fred i no
s’hagués respectat la cadena de fred.Si el motiu de la devolució és per alguna cosa que no hem fet del tot bé (el
producte és defectuós, no és el que tu havies demanat, etc.), nosaltres ens fem
càrrec de les despeses de recollida.
Per iniciar el procés de devolució posa’t en contacte amb nosaltres a través del
telèfon 680 42 13 43.